090414


   Fortsätter på den här frukt dieten^^ Hahajag är stuck. Men det är bra, frukt är bra. Jag har även börjat koma igång med mina vitaminer. Need them badly känner jag! ^^

   Asså fan. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva! Vill dock tacka Ebba och Baby för att de tjata lite på mig att prova det här med frukten :P Hoppas verkligen att jag kan fortsätta hålla det här nu^^ Vågar inte väga mig än får göra det om ngra dagar. Annars idag så är jag på riktigt bra humör^^ Det är ingen riktig sol framme men det är 2o grader ändå^^ Sen så tror jag att mina RC gör så att jag är extra glad^^ Att vara pigg gör mig glad:P Ngt som gör mig ledsen är att mina växter har börjat dö i mitt fönster:( och en fågel har skitit på mitt fönster (Duv helveten!) Men jag har ju inte riktigt tagit hand om mina blommor på senast känner jag >.< Har jobbat så himla mycket. Hoppas det kommer kännas bra vid löniungen i maj dock! ^^

   Mina tatuerinag har börjat lossna. Jäfla arete som gör så att det inte kan läka ordentligt! Men får be min kompis fylla i det sen igen^^ Dock ngt som jag blir lite halvsur på, som ajg själv tycker att jaginte borde bli sur på är att hon vill att jag ska betale henne lite. Jag förstår ju att det kostar med nålar, färg och sånt. Hon harinte sagt hur mycket än men blir det över trehundra kroner om ens tvåhundra så känner jag att "Är inte min hud värd ngt också?" för hon övar ju på mig.Sen så vet jag att hon vet det också, det är bara mitt dumma huvud som tänker så och jag vet att hon är värd att få lite pengar för det... Men men vi får se hur mycket hon vill ha. Jag fundera ju på att köpa henne en ordentlig liten skrivlampa så att hon ser när hon tatuerar och det kostar ju också runt två tre hundra. Men.. tjat jag vet inte hur jag tänker ibland>.< jäfla hjärna...

   Hmm.. ska woka mat snart som ajg ska ta med mig till jobbet. Han aldrig göra soppa igår då jag kom hem från kompisen runt tio.. orka inte ställa mig att göra soppa och baka bröd då^^ haha. Blir det enkla idag. Sen så slutar jag ju sent ikväll. (Stängning) och börjar 8.3o imon. miss av mig när jag tog extra tid. Kommer ju vilja vara på jobbet tidigare i mon så får se om ajg orkar göra soppa när jag kommer hem vid två tre. Vetatt jag är sämst på att dygna, men är det värt att sova två timmar liksom? Vi får se när jag kommer hem^^

   Nä upp och hoppa Thea! Laga mat nu det behöver du göra!Så slipper du svulla på jobbet!!!

   kramar på er alla där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0