"Welcome to the jungle"

Haft en sjukt trist dag hittills.. Gick upp runt sju för att jag trodde att jag skulle jobba, men nej... Har ju inget här som jag kan pilla med, dator och bok är ute på motellet. Så jag har suttit och gjort inget typ...

Har fått min tvätt tvättad vilket var rejält behövligt och jag satte mig på en bänk vid en park och läste "Pojken som kallades Det", hela boken... Nu har jag lagt mig på mina bröders stora hoppmatta/trampolin och käkar riskakor. Vet inte vad jag ska göra resten av dan, borde städa men har absolut ingen lust! Jag skulle vilja ha min bok här så att jag kan fortsätta läsa den, jag vill ha mun dator här så att jag kan surfa på den och se på film och jag vill ha min iPod så att jag kan gå ut och gå!

Och hur fan fixar man i ordning så att man kan få mellanrum mellan sina skrivna stycken!?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0