nya tag

har skaffat en ny app på ifånen som ska hjälpa mig att gå ned. Hittills har jag märkt att jag äter på tok förmycket iaf! >.< Kul att typ faila med en gång liksom. Jag har iaf vart ute och rört mig ordentligt idag! ^^ Gick ca 12km och tom joggade ngra gågner ;) Det kändes sjukt bra iaf, jag var så nära på att inte göra det men nu är jag otroligt stolt över att ha gjort det! ;)
En liten rolig grej. När jag onanerar gör jag det gärna i duschen med dusch munstycket. Håller handen för vattnet och bildar en egen stråle som jag kan kontrollera lite bättre. Men nu är det så att jag har tappat känseln i höger hands pekfinger topp efter att jag hade kul-kul med migsjälv igår! Jätte obehagligt och vad ska man göra om det håller i sig och behöver gå till doktorn? Vad fan ska man säga då! "Nej men jag höll så krampaktigt i duschen att jag måste ha kommit åt en nerv eller ngt, tur att jag hade skönt när jag gjorde det iaf!" >.< Troligtvis är det bara en nerv som har kommit ikläm lite extra och det borde gå över om ngn dag eller så, hoppas jag! ;)

Nä jag har verkligen skrivtorka! Jag kan berätta för er att jag inte har tagit RC på ett tag nu. Orsak  1. Jag har ngn sorts magkatarr så jag tror inte det är så bra och ta (men jag är redo att strunta i det!) orsak 2. Jag vet inte var de är >.< Typiskt mig..

Men men lite south park då innan man går och lägger sig!
krm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0