Lol

Har inte bloggar på ett tag, har inte haft ngt vettigt att skriva precis. Har jobbat=suttit stilla och sovit. Ikväll ska jag chilla lite med kompisar, vi ska dricka och mysa. Jag har lyckats hålla mig runt 1500kcal "stolt" känner mig lite bättre tack vara det. Har vart ute och gått två ggr i över två timmar, har inte hunnit göra det fler ggr då det mörknar så snabbt nu och det finns knappt några lampor ute i byhålor>.< Ska försöka uppdatera mer, är ju så förbaskat lat ibland bara, skrivandet kommer ju i perioder. Ibland önskar jag att jag bara kunde skriva, skriva, skriva. Kunna skriva om allt möjligt och inget. Vi får se. Btw, ingen som har en lght att låna ut till mig i Mölndal/Gbg i november?! Är i stort behov av en!^^ kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad äter du du om dagarna då du håller 1500kcal ungefär? Skulle vara kul om du skrev ut det :)

2010-09-25 @ 17:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0