"I need to hurt someone"


   Händelselös dag igen... Sov till halv två, vilket var skönt, och var sen och käka en sallad på ett cafe i närheten. Annars har dagen inte bestått av så mycket. Har städat klart det sista i lägenheten oc sett på lite Criminal minds. Har myst lite med min katt som mina föräldrar tar hand om och lagt upp alla mina dvder så att mina syskon kan låna de medans jag är borta. Tror gladast av det blev min mellan bror på 14 år som har samma filmsmak som jag. ^^
Mina drömmar har gått från tysken nu till att jag hittar ngn lägergård i Holland som jag får anställning hos och börjar jobba där, sen träffar jag en schnygg kille och blir tillsammans med honom. Sen får mina drömmar fnurr och jag drömmer om att han är otrogen och jag går tillbaka till Tysken... Haha så typiskt mig att jag inte kan släppa en snygg kille som jag har en crush på, dessutom är det över en månad sen jag träffa honom och lite mindre sen jag senast hörde av från honom... what to do. Jag vill inte skicka till honom då jag känner mig förmycket på, men jag vill fortf träffa honom igen. Kanske kan när jag väl är påväg skicka ngt till honom på fb om att jag kommer ditåt ngn gng... Ska nog höra av mig till den andra tysken också om det.

Maten idag har bestått av
sallad med tonfisk, ägg, bönor, fetaost, paprika, lök, pasta, tomater, sallad och majs med en vitlöksås. Fick lite av allt dessutom.
en colalight
en kopp te
en bit kladdkaka med grädde
resten av nötchokladen
två hamburgerbröd med sallad, gurka, tomat och sås
lite quornbitar

blö...


jag ska jobba imon och då ska jag även flytta till motellet. På lördag s ksa även min far plus syskon bo där en natt, vi får se hur det går. :)

nu orkar jag nite skriva mer. Det här lilla tangent bordet och mina händer går inte ihop... Plus att jag nu för en gångsskull i mitt liv har skaffat lite längre naglar, förut kunde jag inte ha det pga mitt donken jobb, så ajg glider bara fram på tangenterna och trycker fel hela tiden >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0