Hos föräldrahus

Sitter hemma hos mina föräldrar och passar syskon, mina föräldrar skulle prata ut om ngt ute på ett annat ställe. Min fars värdshus går inte bra alls och min mor håller på att gå in i väggen. Så de har en hel del att prata om.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag vill helst bara komma härifrån känns det som, mit liv står stilla och går ingenstans! Men samtidigt känner jag mig taskig mot mina syskon som jag lämnar bakom mig och har knappt ngn kontakt med när jag inte är i stan. Men jag klarar inte av att ta mina föräldrars problem på mina axlar heller, inte när jag känner att mina väger redan för tungt!
fan, vad ska man göra liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0