Ja vet.

Jag har blivit totalt crappy (igen) på att skriva. Update, det har gått crap de senaste dagarna med maten och är inte under 70, än! Jag har dock fått lght! Det är min gåva från Gud! Jag får lght lätt!^^ Det är en tvåa i Rävekärr i Mölndal. Nästan en trea då förrådet är i lghten och är som ett xtra rum. Den är stor, 70kvm, och dyr men jag klara av det! Blir det knivigt så får jag hyra ut xtra rummet liksom. Önska att jag inte vore så lat och blogga mer,ö. Jag bloggar mer när jag mår nere och jag har mått plant det senaste. Nu är jag glad för lghten! Önska nu bara att jag inte bara blogga när jag är full, som nu. Men förhoppningsvis så kommer det! Jag kommer ha dåligt med pengar nästa månad igen så då blir det, förhoppningsvis, mindre mat. Tänker på er alla! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0