Ska ut och gå strax!


Det är ganska tråkigt på ett sätt att bara sitta inne på ett kontor hela dan... Längtar till helgen då jag får vara ute mer!!! ^^

Skippa frukosten iodag! Gick skitbra och till lunch vart det linsgryta från förrgår och ris med blandade grönsaker plus dressing. Tog extra ris men det känns lungt! Jag ska ut och gå aldeles strax hade jag tänk, tro det blir 40-50 minuter som det tar runt varvet! Åt en liten marabou (100g) idag utöver lunchen. plus kaffe med chokladpulver! Finns inget gott te just nu >.< När de väl får in gott te så får jag hinka iu mig så att jag klarar mig^^
Funderade på att ta RC men vet inte hur stirrig jag blir av det när jag bara sitter still en hel dag... Kanske kan ta det runt tolvtiden så att jag får lite extra energi på eftermiddan till att gå varvet...

Nu svamlar jag igen! Men det känns inte som att jag har ngt vettigt att säga! Tackade nej till att gå på body balance idag med min mor då jag är rädd för att behöva sova hos de! Men kom på senare att hon kanske mena att jag skulle låna bilen ut igen men då var det försent....

Nä istället för att sitta här så får jag allt ta och gå upp och byta om nu istället inför varvet!
http://xa3.xanga.com/7a181bf7d3da0253668372/z157645464.jpg
Wow! Ja vet att det är typ en porrbild men WOOOW! Det där är en fast rumpa, fasta lår och fast mage! Skulle inte tacka nej till hårsvallet heller för den del!! ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0