Men är han kär i mig? Men hur kan man vara kär i mig?!


Är påväg ned från Sthlm efter ca 3 helt underbara dagar! Jag har bott hos E3 och även fast hans kompis sov där med första natten och hans syster andra så gjorde det inget! Shit, jag vet inte hur jag ska förklara allt men jag kan ju börja med att säga att jag inte vill åka därifrån! Får tårar i ögonen när jag tänker på att jag är påväg bort.

Jag kom upp runt halv fyra tiden i måndags, E3 skulle möta mig men hade tydligen glömt bort det, trodde jag. Det visade sig att han och hans kompis gillar att röka på så jag tror det handla om att de inte var riktigt klara liksom :P iaf så kommer vi hem till lghten han bor i. Eftersom han bor i USA så lånar han den bara, eller det är hans familjs... Vi chillar åker och handlar en sak, jag går på systemet för kvällen och möter upp en annan kompis. Asså alla dagarna har vart sjukt slappa och det har vart jätteskönt verkligen!

I måndags drog vi ut och satte oss i en park. När det vart för kallt drog vi till E3s lght och satt där. Vet inte när vi börja flörta men till slut så satt vi på balkongen, jag i hans knä, med hans kompis mitt emot. De skulle röka en joint, jag pallar ju inte ens vanliga cigg så jag säger nej, även fast det känns frestande! Hans kompis drog in (eller först så skulle han komma förbi oss och balkongen är sjukt smal!^^ han bestämde sig för att gå bakom stolen, det vill säga att han kravlade sig över stol stödet... Jag vet inte hur det gick till men tillsist kom han över!^^) vi satt kvar ute och började tillslut små pussas. Det var så jäfla mysigt!!!!! Helt undrbart! Vi bestämde oss för att det var dags att gå och lägga sig sen så vi drar in i sovrummet. Där inne ligger hans kompis däckad!^^ vi kunde efter ett tag flytta över honom till andra sidan sängen och lägger oss sen. En kul grej är att ute på balkongen då sa jag att jag inte ville ha sex, men det gick ju åt helvete såklart! >.< dom vanligt.. Men kan säga att det var första gngen jag har sex med ngn och en annan ligger brevid och sover! :P Dagen efter låg vi och mös i sängen jätte länge!^^

igår så var vi lghten hela dan och sen på kvällen drog vi ut och käka med E3 och hans kompisar. Det var chill men jag visste att jag skulle bli lite utanför då de alla hade gått i samma klass innan liksom! Men det var nice ändå! Sen drog vi till lghten igen och mötte upp E3s syster som hade kommit fram från USA den dan. Eftersom E3s kompis skulle flyga kl 6.00 så bestämde pojkarna sig för att dygns! Kl 4 gav jag upp och gick och la mig, E3 ville stanna uppe, och det förstår jag, och det var riktigt mysigt att vakna upp av att han kliver ned i sängen och håller om mig!

Han var så söt i morse!^^ vi vakna, började mysa lite smått. Och med lite tid så blev det mer och mer"mys" liksom!^^ men det söta var att han fråga "Do you wanna have sex?" :) jag fnittra inombords av att han fråga det. Asså med tanke på att jag sa att jag inte ville ha sex första dagen så var det ju inte så konstigt att han fråga liksom! Men ändå, jag hade smekt honom mellan bena och han hade kysst mig över brösten. Haha tok!^^
Vi höll på ett bra tag tills svetten rann! Helt stört! Han kom aldrig. Han gjorde inte det dagen innan heller så jag undrar om det kanske har ngt med majjan att göra? Alltså att man inte känner lika bra. Stånd hade han inget problem med att få liksom! Men jag tyckte så synd om honom! Han vart helt slut!^^ han undra om jag kunde rida honom, så jag prova... Asså fuck... Jag var inre menad gör att rida killar! Går verkligen allt annat än bra!!! Kan nog ha å göra med att jag inte tycker att jag har en din kropp, är orakad mellan benen och inte vet riktigt hur jag ska bära mig åt!>.< pinsamt. Jag sluta och jag tror att han fatta att det inte funka, vilket var skönt! Jag tyckte han såg lite... Vad ska man säga... Inte besviken utan mer bara sorgsen över att ingen av oss kom. Så jag bestämde mig för att gå ned på honom! Kan säga att jag inte behövde oroa mig över att jag inte var rakad^^ fast det var ju inte vild vuxet iaf!^^ jag tyckte det gick skitdåligt men han sa att det var jätteskönt så jag blev nöjd^^ han kom inte men det var typ mysigt!^^ efteråt la jag mig på honom och vi låg och mös ett litet tag. Pussades, pratade. ^^
Efteråt gick vi upp, käka lite frukost (Första gången jag åt müsli och mjölk bara! Asså utan socker och det var gott!^^) chillade och kolla på film. Vi gick typ up vid 11 så vi bestämde oss för att gå på stan. Han behövde köpa nya skor. Asså kontakten mellan oss är lite avvaktande, tyst men på samma gång lugnt. Han pussa mig när vi vänta på hissen, bara sådär! Och jag har typ rört vid honom då och då. Gud vad jag känner mig tonårig nu asså!^^ hahaha men ändå! Jag tänker ju på allt! Jag är ju tjej liksom ;) min tanke nu är typ om han vill ha mig eller inte!? Skulle han vilja fortsätta träffa mig? När vi låg i soffan innan jag skulle till bussen så pussa han mig, höll armen om mig framför hans syster och när vi skiljdes efter att han hade gått med mig till tunnelbanan så kysstes vi igen, flera ggr. Asså jag kan inte förklara alla dehär små sakerna som han gör, typ lägger armen om mig, pussa mig på pannan, håller om mitt ansikte när han ska kyssa mig... Det blir fel på ngt sätt och jag känner mig så jäfla förvirrad! Va fan ska jag göra?
Pratade med en killkompis häromdan om hur komplexa killar är och enligt honom är de inte det. Det vi kom fram till var att tjejer är så överkomplexa att de gör killar mer komplexa än vad de är! Kanske är det därför tjejer disskuterar killar mellan varandra, kanske därför jag älskar att skriva upp allt sånt här? Jag är förvirrad... Jag vet inte om jag är kär i honom, det jag vet är att jag vill ha honom och att det gör riktigt ont av att veta att det kan dröja över en månad tills vi ses igen!

Där har ni historien! Ngn som kommer på ngt smart att säga? Ngt som jag skall göra? Hjälp mig!!!

just det. Berätta jag att han är tre år yngre? Hur freaky är inte det? Att jag skulle komma så bra överens med ngn yngre liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0