Lite bättre än så länge.

http://static2.devote.se/gallery/big/20100202/aefa563ed9782d831610b172278c2f21.jpg


Var ute och gick varvet plus lite till i morse innan jag börja jobba! Känns faktiskt riktigt bra! ^^ Tänkte gå sen också ett varv när jag har slutat.

Har tagit RC idag, vet inte om det är bättre eller sämre just nu... Får se....

Dagens mat än så länge:

Frukost: En tomat

Lunch: en liten tallrik med pasta, linsgryta och lite ost på plus en ost macka med fullkornsbröd

utöver det så har jag bara druckit te!

So far so good!

Är lite dimmig i huvudet nu och lite trött av det men tror det kan bero mycket på att jag har tagit RC, ska nog ta och gå av mig det lite genom att kolla upp lite saker på området som jag behöver göra... Bara jag inte går förbi kiosken samtidigt.... gaaah varför ger jag mig själv ideer!?!?!

Kommentarer
Postat av: prinsen

"HALT! denna bild skyddas av devote.se!" står det o:

2010-05-07 @ 10:43:11
URL: http://caspians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0