It's not enough!

   Ett varv räcker inte! jag måste gå mycket mer. Och sluta äta...

   dagens mat :

   1.5 portion ris med linsgryta
   1 portion wokade grönsaker
   1 rör pringles
   2 marabou 100g


   äckel



   it's not good enough!!!

   Med tanke på att jag sitter på kontor just nu också så blir det bara ännu värre! jag kommer ju aldrig gå ned i vikt om jag fortsätter såhär! Sluta äta strunt och börja gå ut och gå! Imon två varv kanske? Får tvinga mig upp kl 7 och gå ett varv på morgonen liksom! Jag är ju van vid att gå upp klockan fem liksom, hur svårt ska det då vara att gå upp klockan sju???

   önska jag kunde se ut såhär:

Är det bara jag som tänker att den här bruden borde gå ned i vikt? :

suck... varför inte jag?:


   fatty...


Kommentarer
Postat av: Ebba

Hon med vita bikinitrosor hade kunnat vara jag... inte "överviktig" men mullig lixom ><



Asså, gumman. Ena dagen äter du en massa chips och choklad och nästa kan du inte ens äta en ordentlig frukost? Jag vet att det är SJUKT svårt och fett jobbigt, men försök att satsa på att äta mycket och ordentligt av BRA nyttig mat och skippa det onyttiga istället! Jag vet jag är/var exakt likadan lixom, att när man är på det humöret kan man äta hur mkt onyttigt som helst och nästa dags får man panik och ångest av mellanmjölk för att man hade planerat att bara ta lättmjölk... :S



Har ni bra väder? :)

2010-05-04 @ 14:49:37
URL: http://srecanosmeh.blogg.se/
Postat av: prinsen

jag älskar hon på understa bilden..

2010-05-07 @ 09:20:39
URL: http://caspians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0