Thai!


Älskar thai mat! *Men det där hörde ingen* ;) Väntar på att ta med thai mat hem till föräldrarna. Jag har huvudvärk och väntar hela tiden på att de ska börja skälla på mig men annars går det bra! Ska definitivt aldrig flytta till de! Inte ens ta lägenheten som de har i samma hus som de. Det är knappt så att jag vet om jag pallar bo i min gamla lägenhet som de äger... Det är ganska jobbigt att vara i närheten av de just nu... Är det verkligen rätt beslut av mig att flytta hit?! Kommer jag palla det?! Kommer jag vara tillräckligt social?! Jag vet inte...

En annan sak. Hur kommer det gå ikväll? Ska träffa E2 och jag börjar bli nervös! Jag vill vill vill ha honom, vill han ha mig?

fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0