Nej

Glad att jag inte skicka det när jag var hemma, skulle antagligen mina ränder på armarna haft syskon nu... Skönt att få det gjort, javisst! Men vem fan lurar jag med att säga att jag mår bra av att fått det gjort?!?! Kanske om svaret hade bart annorlunda... Nu vill jag bara bädda ned mig och gråta bort dagen, skära, skrika, slåss, supa. Där får man för att man är ärlig! Varför ska jag flytta hit!! Jag kommer bara mura in mig i en lägenhet och dö. Om ingen kan älska mig, vilja ha mig till ngt annat än till ett knull, varför ska jag då leva?! Jag har inget att ta, inget att ge. Jag bara går på, dagarna avsluter varandra och jag har ingen koll. E2 är en tunnhårig, nördig, lång teater tönt. Om inte han vill ha mig, vem vill då?! Jag kommer dö olycklig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0