Freakish


Helt okej dag... Sådär i mat intag men psykiskt fine!^^ Berätta för min chef att jag skall sluta och han tog det mycket bättre än vad jag trodde!^^ sade också att jag hade gjort illa armen så att jag var tvungen att ha bandage, det tog han bra också! Han fråga inte vad jag hade gjort utan bara acceptera det vilket var skönt, tror det kan bli jobbigt nog med frågor från medarbetare senare när de ser det.

Jag har inte sagt ngt men jag har typ gått ned ett hekto två dar i rad nu vilket jag är himla nöjd med faktiskt! Man ska vara glad för det lilla. Nu ska jag bara komma igång med träningen också! Skulle ha tränat idag men det blev snooze x 20 ggr istället... Måste dessutom bli av med kortet tills jag flyttar upp också, får se om ngn på jobbet kanske vill ha det.

hehe vid drottningtorget inne i stan finns det en reklam för att åka till Turkiet. På den planschen har de en familj bestående av en mamma, pappa och son. Sonen är söt, mamman skulle kunna vara tjugi och fotomodell och pappan ser ungefär ut som ngn snygg doktor i en dokusåpa. Det roliga är dock att över reklamen har ngn klottrat "Stoppa kärnfamiljen!" ochmin tanke for direkt till en 14 åring som tror att han/hon gör en skillnad. Men att skriva ngt sådant tycker jag bara känns dumt! Vad är det för fel på en kärnfamilj?! Lika lite som att det är fel att växa upp med bara en förälder eller två mammor eller massa syskon. Det är inget fel på det! Ibland bör folk verkligen tänka till innan de gör ngt sånt!

Haha blev riktigt frustrerad där ett tag! Pallar inte folk som tycker det är rätt att hata de som gör fel liksom. Som ett klistermärke som finns vid min hållplats, "Rasister borde jagas" eller ngt liknande. Vad fan blir bra av att ge samma sak tillbaka! Nej jag är ingen rasist eller ngt sådant och tycker att de som jag har träffat är idioter, men jag tycker definitivt inte att de ska jagas eller skjutas pga det! Då blir man ju själv lika idiotisk...
Baaah... Pallar inte mer. Hörs imon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0