9/1


Jag har fått låna ett tangentbord av morfar så jag hoppas att mitt skrivande blir mycket bättre nu :P

jag är äntligen hemma nu. Har hunnit diska nästan allt, glömde en sked och en skål^^ och plockat in lite saker. Sen har jag inte hunnit mycket mer här hemma kanske imon kan jag fixa iordning blommorna ordentligt! Kanske kan åka ill ICA och handla lite blomjord och bara plantera om allt! fan en lugn och skön dag kanske!^^ fast det skulle inte förvåna mig om jag freakar ut och vet inte riktigt vad jag ska göra ändå>.< Så typikst mig att inte kunna slappna av...

Såg Chuck för första gången idag! Var riktigt bra och han är ju förbaskat söt (Jag är verkligen i desperat behov av en pojkvänn>.<) ar första av snittet på första säsongen idag. Kul! ^^ Dock kommer jag ju inte kunna föllja det precis då jag jobbar så konstiga tider :( vilket är synd... Kanske lägga upp på önskelistan att köpa dvd boxen ^^

Usch känner mig lite disträ, eller hur det stavas, lite trött. Är sugen på att komma igång med träningen men vet att ajg nog måste vänta lite med det tills jag är lite friskare, och tills jag har min sprot BH tillbaka från tvätten :P

Nä istället för att sitta här och prata gojja så hoppar jag nog in i duschen en stund så kommer jag ut lagom till simpsons och family guy ^^


chuck/Zackary Levi

http://zachary-levi.com/wp-content/uploads/2009/03/zachary-levi-meb2009.jpg3_zachary_levi_2.jpg image by emma5000_album

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0