Fuck...

Skrev ett litet inlägg förut där jag förklara att jag glömde mobilen på jobbet så det är därför jag har varit bota men det försvann >.< well well

Goda nyheter! Jag har skaffat gymkort nu! ^^ eller igen blir det kanske:P Fixa det innan jobbet idag så nu får jag allt ta tag i mig själv igen! Inga ursäkter längre om att gymmet inte är öppet när det har öppet dygnet runt! Kostar 199 i månaden vilket är skit billigt! Hon i receptionen berätta att om man beställde på internet så fick man det för 149 i mån just nu och om jag hade lust kunde jag köa i ngra timmar utanför de nya anläggningarna i Mölndal och Kungälv för att vara en av de 200 som får ett årskort för en tusenlapp. Meeeen jag känner mig själv och vet att om jag inte täcknar med en gng så blir det inte av! Därför tog jag det för 199! Vafan liksom. 199 är över 200kr billigare än sats! Jag ska inte klaga.

Mina köp idag sluta dock inte där! På centralen köpte jag två böcker, 3 bokmärken, en bokdagbok, en fin tygkasse där det står "Jag är obegripligt intellektuell" på, 3 tidningar (solo, elle och plaza kvinna) och fylde på mitt busskort... Fina köp. Bra lilla gumman, du vet hur man spenderar^^ haha! Innan jobbet handla jag lite saker på Willys också. Havregryn (fiber), tonfisk, bananer, mjölk och allbran plus lite till. Var dock oerhört duktig och ignorera mitt chokladsug som var riktigt djävulskt! Eller ignorera gjorde jag kanske inte... Jag stod emot men jag tänkte på det hela tiden! Att det ska vara så svårt att säga nej till en liten chokladbit!

Maten har vart hyfsad. Frukost var det havregrynsgröt (Tack Ebba!^^) på jobbet/lunch; ceasarsallad med två fiskar istället för kyckling med fisksås och ett salladsbröd. På min rast/middag; en tonfiskburk, ca 10 lökringar(>.<). Och en hel del med Cola zero! Hyfsad ändå! Måste bli av med lökringarna bara! Känner mig stolt som har börjat äta salladen igen och då tar jag BORT osten (den är ju verkligen äcklig!) Jag har dessutom slitit som ett djur idag då det var så jäfla mycket att göra!!! Men tur att man har trevliga medarbetare iaf^^. Är dock jättetrött nu och känner verkligen hur jag längtar till sängen! Ska bli skönt att bara krypa ned^^
Jag berätta ju att jag har börjat tänka mer på E2 från i somras och jag kan inte släppa honom. Vad fan ska jag göra!? Jag bryr mig liksom... Shit...

Kommentarer
Postat av: Ebba

Är du inte rädd för att bli smitad av ngt?? Shit, haha jag har hört föööör många skrönor om AIDS för att våga! ><



Superbra att du börjat äta frukost! Sätt dig ned och tänk efter, jämför hur med du mådde innan och om du märker ngn skillnad på hur du äter resten av dagen? (du äter ju inte brownies o dyl längre?)



BRA att du köpte gymkort! Mitt årskort gäller till i sommar... men jag är så RÄDD och har sån ångest inför att gå dit igen! :S Vill inte komma dit igen efter 2 mån uppehåll och vara fet, äcklig, lida av fetma med noll kondition :S ><..........



Vet att det är bättre att ta tag i allting, steg för steg återta makten över sitt liv, bygga upp allting ifrån grunden, inte stressa, små steg bättre än ingenting osv osv - men jag orkar inte det just nu. Känner mig bara så jävla deppig helt plötsligt och har gett upp allt hopp efter den där överätningen häromdagen! :S Och jag mådde ju så bra i 2 dagar i rad, vad fan hände lixom???

2010-02-26 @ 07:48:16
URL: http://srecanosmeh.blogg.se/
Postat av: angelice

Förstår vad du menar nu. :)

Haha, "obegripligt intellektuell" skulle vara bra. Vil inte ha en massa läsare som spionerar utan att lämna kommentarer så jag inte vet vilka de är. Är lite rädd att någon jag känner läser.

2010-02-26 @ 10:32:50
URL: http://angelices.wordpress.com
Postat av: Cookie

Sv: okej :/

Likgiltig på ett dåligt sätt tyvärr:(

2010-02-26 @ 14:44:53
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: borninjune

sv. Jo jag försöker att vara stolt. Försöker i alla fall.



Fan vädret suger i Sverige.

Har även lyckats hetsa en påse lösgodis det första jag gjorde när jag kom igår. Yes! .......

2010-02-26 @ 19:47:49
URL: http://borninjune.blogg.se/
Postat av: caspian - varför får jag inte på mig mina blåjeans?

VAD är det för nytt gym? ;o

2010-03-02 @ 19:38:45
URL: http://autumnpromises.blogg.se/
Postat av: Twiggy

Hej, har precis hittat din blogg. Bor du också i Mölndal? Jag är precis nyinflyttad hit och funderade också på att börja träna på det där gymmet, men jag vågar faan inte:(. Hur gammal är du och är du super anorektisk eller? Kram Twiggy

2010-03-17 @ 15:15:19
URL: http://www.metrobloggen.se/twiggy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0