Throw it up please!


Massa mat och jag kan inte sluta... På jobbet; en chicken chicago med fisk ist för kyckling plus en likadan utan varken fisk eller kyckling, en mellan pommes, en bbq av den gamla sorten dip och en McFeast dip och en apelsin uice. En meny alltså men det var tillräckligt för att få mig att må illa och dåligt... Hemma åt jag tre stekta ägg några hyvlar med gouda ost *går och slänger resten av osten nu och häller diskmedel på't* Just det, ett glas med mini yoghurt också...
Nu sitter jag med cola zero och en liten påse med surt godis. Ja vet, inget godis borde det va... Men en sak som M sa till mig som har fastnat är att det är inte vad man äter utan antalet. Hon äter tydligen inte mycket mer än smågodis och knäckebröd och kanske ngt färdiglagat ngn gng. Funderar på om jag ska tillåta mig surgodis då jag inte kan äta så mycket av det utan att bli trött på allt... Dum idee kanske men jag är desperat! Satte i mig två p sar chips igår. Jag mår illa av mig själv!!

Något jag vill göra nu är att när jag har flyttat upp så ska jag börja gå varje morgon när jag jobbar. Gå varvet... Ni vet, få igång hjärnan att börja gå upp en viss tidpunkt hela tiden. Lite svårt att göra det när man jobbar skift = olika tider, hela jäfla tiden... Eftersom ajg känner migsjälv så har jag en bra känsla av att jag kommer faila, 'r ju ganska bra på det... Vi får se. har ju haft tanke på att göra sit-ups varje morgon men har ju inte blivit av precis... Ända som jag hållar nästan varje dag är att jag går på toa varje morgon med en gång ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

två påsar chips.. blir inte det över 4tusen kcal? o:

2010-04-14 @ 10:20:04
URL: http://caspians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0