läge:trött


   Borde gå och lägga mig men vill se slutet på CSI^^ Imon börjar jobbet igen, skulle art skönt att vara lite mer ledig men måste ju jobba för att få pengar plus att jagbehöver det för att känna mig lite mer social... Dock så har mina tankar de härdagarna vart mycket på att jag ska börja plugga och göra ngt annat istället för att jobba på donken. Men vad fan ska jag plugga? Jag kommer ju dessutom inte kunna vara kvar i min lägenhet isf, skulle inte ha råd med det.. Okej kanske om jag jobba samtidigt... men ändå.. fan vill verkligen plugga... Men först ska jag hitta ngt som jag vill plugga och sen så ska jag kuna komma in också... Jag har så låga gymnasie poäng så det blir nog svårt isf...
   Eller bara ett vanligt heltidsjobb som gör så att jag inte behöver jobba kvällar... Ett litet kontors jobb, Ngt som får mig att gå upp tidigt på morgonen, ngt lugnare som inte gör så att jag behöver stressa ihjäl mig varje dag och ibland att jag inte får ngn rast... 
   Nä, plugga låter riktigt nice, ngtsom ajg skulle tycka vara kul. Typ om människor, lite historisk kanske eller religion. Min kompis plugga ju ngt sånt förra året men som han hoppa av för att det var för jobbigt att plugga^^ Jag är lite orolig för att detska bli för tufft också men, skule vara kul att prova ändå.

   Nä måste sova.

  kramar

Kommentarer
Postat av: thinbeauty

sv: joo, det kan nog vara prestationsångest, eftersom jag aldrig kan göra någonting perfekt..



vi får höras på msn!



puss<3

2009-09-09 @ 07:35:27
URL: http://thinbeauty.devote.se
Postat av: Tess

de litar inte på honom, "de" är min familj. Loverboy vet om att de är psykfall så vi ska prova iallafall, om än så i hemlighet.

2009-09-09 @ 08:17:32
URL: http://lith.blogg.se/
Postat av: Skinny

Tack så mycket för tipsen :)<3<3333 Puss på dig

2009-09-09 @ 10:16:06
URL: http://iwantbones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0