Läge: Utmattad


   Nyss hemkommen från jobbet, har vart ganska tokigt mycket och vi hade vart lite väl överkörda om inte mina båda chefer och deras chef (våran ägare) hade vart där ochkunna rycka in lite då ochdå. Jag känner mig helt slut och det ska bli skönt att få gå och sova strax,kan inte riktigt tänka rakt...

   Dock en sak som ajg är orolig för. Närjag kom till jobbet hittade jag min dag dagbok bakomskärmen på jobbet.Denna bok är min dagbok som jag har ibland klistrat in på bloggen, eller förra bloggen kanske det var >.< Jag är iaf välldigt ärlig och jag skriver namn! Jag mår verkligen illa över tanken att folk på jobbet kan ha läst i den! I såna fall betyder det att de kanske vet om mina mat svårigheter, hur jag ser på mig själv,att ajg mår psykiskt dåligt ochså vidare! Kanske får ta och prata med den chef som ajg känner mig närmast eller med någon av de andra arbetsledarna som ajg litar på.  Jag har glömt att ta ut min nya ångest medicin - dumma dumma mig... - men ska göra det imon efter gynekolog besöket jag ska på. Hoppas dockatt jag inte får någon riktig jobbig stund innan ajg somnar idag! Får ta sömntabletterna så att jag riktigt säkert vet att jag kommer somna inom en timme!

   Jag orkar inte mer att skriva, är så slut och börjar bli rejält hungrig dessutom (han aldrig ta någon mat rast så jag har levt på colazero nu ikväll och tagit något pomme strå). Jag ska upp lite tidigt imon för att hinn till gynnen som är på andra sidan stan, typ vid mitt jobb. Det tar en bra stund innan man kommer dit.

  Nu, säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0