God morgon! ^^


   Har art uppe i en timme dockredan^^

   Vill så gärna g till gymmet man tror inte mitt ben pallar det, har så sjukt ont i det så det inte är sant!!!Så himla surt att när jagväl börjar komma igång med träning så pajjas det pga att jagharsträckt mig eller ngt sånt>.< Ngn som vet ngt mot det?
   Vad ska jag göra idag då? Det jag är rädd för är ju att jag kommer bara sitta hemma och glo på tv och vräka i mig mat!! Kan ju knappast gå ut och gå heller pga benet (Annars skulle jag ju ha gjort det på gymet, bara för att få komma ut ngn stans.) Jag ska träffa en tjej ikväll som jag inte har träffat på länge. Vi kanske ska dricka lite gott och gå på krogen, vi får se...
  Sitter med en kopp te nu iaf, dagen börjar bra. Önska dock att jaghade en solstol på balkongen så att jag kanske kunde ha legat där ute isolen ochläst lite!

   Är så otroligt sugen på ngt, men vet inte vad! Kanske ska ta två RC (Brukar jag ta, ibland dubbelt.) så att jag kan få lite extra energi att göra ngt! Måste göra det nu dock då jaginte kan ta det efter tre utan att vara tvungen att vara uppe hela natten>.< Eller ska jagskita i det kanske? Hmm.. Jagtror jag skiter i det... Vill ju dock göra ngt idag! Är ju inte riktigt säkert om jag ska träffa kompisen i kväll ju... man vet aldrig vad som kan hända.. Kanske ska ta och försöka få tag på El igen.. Har skickat sms till henne men hon har inte svarat, försökte ringa till henne häromdan, men hon svara inte och har inte ringt tillbaka. :( Blir lite ledsen på henne även fast jagvet att jaginte är hennes "favorit" kompis så tycker jag att man svarar iaf!

   Ringa eller en skål med allbran.. ringa

Kommentarer
Postat av: DPYKM

Nej, de tjatar inte. Men tror typ att jag inte bryr mig när de sitter och hinkar i sig kladdkaka, glass, vitt bröd med marmelad, mjölk och sockerflingor.... :(

2009-09-06 @ 15:32:53
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/
Postat av: Tess

usch vad jobbigt när du tänkt komma igång med träningen och allt! sånt suger verkligen!

2009-09-06 @ 16:18:53
URL: http://lith.blogg.se/
Postat av: DPYKM

De vet inte om att jag hetsar. Eller pv vet men förstår inte riktigt att det är en äs lixom...



I deras ögon äter jag normalt men glutenfritt och laktosfritt..

2009-09-06 @ 17:10:38
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0