snabbt si sådär.


 Hinner inte skriva så mycket, har jobbat, jippi... harätit... sådär... morotskaka och lökringar.. va fan händer med mig på jobbet igentligen? jag tycker ju inte lökringar ä gott,varför crejvar jag de då!? Jag vill ju ha mer nötter i morotskakan och tycker ju itne om när det är för lite nötter... men jag har vart glad! ^^ Verkligen glad för att ha jobbat mellan pass! Vilket är jätte skönt^^ Hatar ju det annars. Det kanske är för att jag har stått i kassan mest hela dan och haft möte i över en timme. Imon jobbar inte en speciel person vilket kommer göra det ännu roligare tror jag ^^

  Jobbar mellan imon också, ska försöka uppdatera på kvällen, nu ikväll så harjag vart fastklistrad vid tvn, Criminal minds och en film på sexan som ag tycker är rolig att se på^^ Har börjat jobba på min vardags blogg och vetvad jag ska skriva där och så nu. Ska använda den till att skriva in fina ord och meningar och bilder! Får se om ajgvågar lägga ut den här också, lite orolig att folk ska hitta från mitt "vanliga"liv, hit, som vanligt...

   btw, har tagit en jättefin guldring från jobbet, vet att jag låter som en liten tjuv, men ni skulle bara veta hur mycket folk glömmerpå restaurangen och som de inte hör avsig om! Jag harett paraply, en mössa ochnu den här ringen. 18k och ser ut som en kedja lite^^

  nu sömn

  kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0