morgon


   Mår lite bättre idag, måste vara för att jag har sovit ut en hel del nu! Be med mig för att det ska hålla sig!
   Dock känns det ju fortf som att ajg har massvis av grejor att fixa. Måste fortf ringa min värd ang allt som inte är klart i lägenheten. Måste ringa minnya psyk på ungdomsmottagningen för att få en ny tid (Har gått tre veckornu om inte mer!>.<) Jag måste tvätta, smutstvätten börjar bli en ganska stor hög nu! Och jag måste lägga in alla mina grejor som ligger framme, ren tvätt, halv tvätt mm, i skåpen! Jag vet inte var ajg ska börja. Och sist men inte minst, jag måste ta tag i träningen! Boka in mig på ngn klass så attjag åtminstonde kommer dit! Har ju itne vart på yoga på evigheter nu! *skäms* Iställetså har jag ju bara suttit hemma och inte gjort ngt förutom att drömma. 
  
   Harfortf den där drömmen om killen på jobbet som är tre år yngre>.< inte bra! Jag kommer bara må dåligt när jag jobbar med honom ju!

   Jag ska försöka skriva ngt på jobbet sen, vi får se...


   kram

Kommentarer
Postat av: selena

Börja att fixa en grej i taget. Tillexempel, börja med att lägg in din rena tvätt i garderob & lådor & beställ en tvättid. Tänk på att de känns bättre efteråt även om de känns sjukt jobbigt att börja fixa med grejerna. Sen tar du telefon och ringer samtalen du skulle ringa. Du kommer känna dig nöjd efteråt. jag lovar dig! lycka till och jag håller tummen för dig!

2009-10-21 @ 13:57:16
URL: http://selenathin.blogg.se/
Postat av: ebba

Gumman... hur mår du? Det känns som att du alltid är jättestressad och uppe i varv i dina inlägg nu för tiden, som att allt är kaos? :(



Hoppas det löser sig snart iaf, puss

2009-10-21 @ 19:23:06
URL: http://volimte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0