note to mig

ämna vaxning av bikini linjen till proffsen i fortsättningen för du kanj inte!!

Hej! Jaghari nte vart inne på ett tag... är lat, jag vet.. Kursen jag vill söka är en engelska buisness kvällskurs.. Tack för alla tips! Känner mig så blåst>.< harinte fått pinkoden än, ellerden kanskeär hos mormor och morfar menjagharinte vart där sen i måndags...

Idag ska jag ochen tjejkompis ut! De ska bli så kul att äntligen få gå ut ordentligt och inte gå ut och pinas överatt ngn kommer på mig när jagär sjukskriven osm förra veckan^^ Kompisen kommer runt åtta så ska vi börja små grogga lite innan vi drar ut^^

Kommer ngn ihåg när jag skrev om mina rumpproblem? Det går fane mig inte över!! Jag måste ha världens minstarumphål liksom! Visst jagmåste börja med rumpkrämen igen ochvara ordentlig så kanske det försvinner, men jag är så sdålig på det! Är ju dålig på min medicin tom liksom >.< Men det är verkligen inte kul att gå på toa och vara räddför att hela toaletten sen ska vara helt blodröd när du inte har mens! Verken efter är inte precis kul heller.. Men men jagöverlever..

men men.. alkohol tack!

Kommentarer
Postat av: Dannofino

alkohol is the shit!

2009-11-22 @ 13:45:03
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0