Jäfla fitta


och då menar jag min ochalla andra öppningar ajg har på kroppen! (Förutom porerna, näsan och öronen. eller jo lite öronen också då det är äckligt med vax>.<) Jag har antagligen fått urinvägsinfektion för första gången i mitt liv! Det gör ont när jag kissar (islutet) och det luktar hamster piss! jag är fortf öm från sexet i lördags/söndags och jag har antagligen fått en anal fissur! Infektionen ochfissuren har jag bedömt mig själv med.. Ska kolla infektionen idag antagligen och den 15 december ska jagkolla på anal fissuren >.< Inte nogmed det så måste jag alltid kämpa mot dessa förbannade blåsor i munnen!
Nej jag är inte bitter...

Jag vill ju knulla! Men det kan jag ju inte precis just nu känns det som >.<

Kommentarer
Postat av: dannofino

:c

2009-11-25 @ 10:13:46
URL: http://psycological.blogg.se/
Postat av: ebba

Man kan få urinvägsinfektion när man haft en ny sexpartner, för att ens "vätskor" inte är vana att blandas så kroppen reagerar med att försöka få bort de främmande "baktierna" = blir en urinvägsinfektion typ. Hade en kompis på gymnasiet som alltid fick det när hon haft sex med en ny kille, hennes gyn sa att det är rätt vanligt att vissa kvinnor får det...



Och det låter som att ni haft rätt rough sex dessutom, kanske att ni råkade "trycka in" lite bakterier i urinröret haha :P



Men går du med högklackat hela dagen på jobbet? Det måste vara rätt pain?? Bättre att satsa på ett par fotriktiga skor till uniformen, och sedan byta om och ha snygga skorna på fritiden. Får man ont i ryggen orkar man inte träna ju! Dessutom SKA man ju vara sparsam med heels, i längden sliter det på kroppen - så man ska välja sina tillfällen att synda väl ;).



Kuriosa = majoriteten av romska kvinnor som har de traditionella kläderna ifrån att puberteten inträder (där höga klackar är obligatorisk och de har dem på sig VARJE dag) har problem med ryggen i 30 års åldern. För att de endast använt högklackat i ca 15 års tid och aldrig styrketränat sin bål!



Så Ja, att högklackat sliter på kroppen är inte bara något ens mamma säger för att de inte tycker att man ska trippa runt i högklackat och inte kunna springa ifrån en eventuell våldtäktsman ;)

2009-11-25 @ 12:37:07
URL: http://volimte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0