min rumpa är kluven

Det regnar idag

   Visstdet är väll allas tänker väll ni som läser.. Ända skillnaden dock är att jag kan inte bajsa utan att skrika av smärta... Jupp jaghar ngn slags spricka. Nej det är itne från anal sex(I don't go that way) Utan antagligen från en helt vanlig förstoppning och en x-tra large korv>.< Och jag kanitne beskriva den smärtan verkligen.. Kanskeo mjag hade fött barnså kanske jag kunde jämföra med ngt (Det skulle itne förvåna mig omdet är åt det hållet fast lite mindre...) men ändå... Jag köpte iaf salva igår på apoteket, får se om det hjälper. Plus så sa hon att man kunde smörja in rumpan med Xylocain(<3) innanman går på toa ör att det bedövar. Vi fårsehurdet går^^

  Igår så var jag ute med tjejorna. Det var mys^^ Ochdet var världens sötaste bartender på sticky!! ^^Usch önska jag var bättre på att flörta,tycker det är så pinsamt,och bartendern (nejjagfick inte enshansnamn:( ) var sjukt trevlig! Dock var det lite pinsamt dåmitt kort inte funkaochjag förstod inte varför. Sen kom jag på att jag hade köpt min rump salva ochtagit ut två hundra för baren vivar på innan och till entrén tillsticky...Men som tur var fickjag hjälp av min kompis då! ^^
   Kom hem och käkade wookade grönsaker med chili, soya och koksmjölk ochgicksen och la mig. ochdet är faktiskt det som ajg bara åt igår! En yalla yoghurt, en literjordgubbar och de wookadegrönsakerna! ^^ Måste säga att jag verkligen är stolt över migsjälvsom inte gjorde pasta igår ochgjorde grönsakerna istället! varsåsjukt sugen på pasta igår,mendåajginte hade ngt smör som jag kunde lägga på så vart det inte lika lockande längre och grönsakerna ärhelt okej! ^^
   det är 35kcal på 1oog på grönsakerna, 4okcal på 1oog på broccolin jag la i (<3) ochsen så vet jag inte riktigt med det andra... Får ta reda på det.. Jag funderar på att ngn gng verkligen mäta upp allt och se hur mycket kcaldet är i en tallrik med wook. nudlarna är ju en hel del.. det gårju inte att förneka, men bara kolla grönsakerna skulle vara niceockså^^

   Nä nuska jag ivägoch jobba... Jobbar stängning nu i fyradar i radså bliinte för sur på mig om jag inte skriver så mycket! ^^

   puss




Jag behöveren pojke!

Kommentarer
Postat av: H

Gud vad deprimerad jag måste ha låtit, hehe. Jag ahr haft klamydia en gång förr, för över ett år sen. Och det var typ såhär. Äckligt men sant. Dock rår man väl kanske inte för att man får det men ändå. :p Angående din spricka, så hade jag också sådär för någon månad sen! Det bara rann blod när man skulle bajsa. (ursäkta språket men vafasen) Det gick iaf över för mig. (Y)

2009-07-23 @ 16:45:47
URL: http://mhb.bloggagratis.se
Postat av: borninjune

Hmmm jag är aldrig suger på pasta nuförtiden. Är inte sugen på nånting längre

2009-07-23 @ 23:59:42
URL: http://borninjune.blogg.se/
Postat av: Ne

Hahaa, jag har också ett sår som inte läker - dock från analsex på fyllan, men shit vad det gör ont! Går alltid upp och börjar blöda så fort jag är hård i magen (hahaa, här är vi fräscha) :P



Jag gillar din blogg!

2009-07-25 @ 01:33:44
URL: http://skinnyandfabulous.blogg.se/
Postat av: ebba

Jag har hört att nudlar är friterade men vet inte om det är sant? Förut ääälskade jag att nudlar, åt det alltid på kvällen/natten då jag kom hem ifrån att ha varit ute med tjejerna - och det var typ det som fick mig att gå upp ifrån 46 till 52 kg på ett sommarlov!



Hoppas det ordnar sig, måste vara superjobbigt (hade tänk skriva skitjobbigt... yes i dubbel bemärkelse :P)



Ta hand om dig sötnos, kram!

2009-07-25 @ 07:36:13
URL: http://thelittlethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0