Idag.


   Jag mår mycket bättre, känner migfortf mycket tröttare än vanligt men bättredock.

   De senaste dagarna som ajg har jobbat har jag inte riktigt haft ngn pli  på mig själv när det gäller mat på jobbet. Det har varit pommes, fiskhamburgare,bullar mm... Måste komma igång med RC igen då får mig att inte äta sådant skräp! Menjag har ju tagit Ipren de senaste dagarna och känt att det nog inte är så bra att blanda så det är därförockså.. Ngt docksom får mig att bli sjukt irriterad på mig själv äratt jag åt fiskhamburgare meny igår men hade ändå tagit med migen sallad som ajg tänkte äta!! Glömde bort den totalt>.< Plus att min keso läckte ut i påsen jag hade den i. Men jaghade vart duktig och lagt burken i enfryspåse såmin väskaklara sig! Menändå surt att jag inte kan lita på min matburk.... Ajja...

  Jag är sukt sugen på pannkakor nu... Har ägg och mjölk som behöver ta slut innan jagåker till lägret på söndag... ska åka dit ochjobba instruktör lite! ^^ Åh gud! Nystekta pannkakor medsocker...

   Bort med tanken ochin med annat! Dock inte lika rolig.

   Jag och R i sthlmhåller på at "göra slut" om man kan uttrycka det så.En del av mig vill verkligen inte det ochden andra delen säger att det nog är lika bra. Detta är alltså killen som jag bara har pratat med tre gånger per telefon, massa sms och genom internet.. Vi har aldrgträffats men hållt kontakten itvå år nu... Vi känenr bådaatt det går på tomgång, jag har försökt att komma till sthlm och träffa honom men han har inte kunat pga annat. han har sagt att han ska komma ned, men gör det aldrig.. Just nu så gör han det inte för att det är svindyrt att åka tågtydligen..Vafan tror han att det skavara gratis!?!?! Det kostar femhundra för en envägsbiljett på en helg. Det är det det kostar.. Vafan tror hanjagbetalar när jag åker till norpanigentligen? Är jag inte värd de pengarna om vi nu ska ses... jäflatönt.. Han kan få för trehundra om man tar sista minuten, men det är ju ett riskspel. 400kostar det om man tar bus4you... Vilketär snabbt ochbekvämt dessutom..
   killar.. Jagönska jag vargay ibland asså..Klarar verkligen inte av killar, förstår miginte påde..Blirbara vänn med de och fattar inte signaler... Jag är blind när det gäller sådant... Kaaasnke därför som ajg aldrig träffar ngn..  men vad fan vet jag..

  NUfår ni ursäkta mig medansjag lägger på mer fett till det överflöd oms jag redan har på kroppen...


Kommentarer
Postat av: Ebba

Synd att R ska bete sig så :( Kan ju vara av rädsla oxå, bara en ursäkt... Finns väl flera olika bussar som brukar vara billigare (swebuss tex?). Ok nu vet jag ju inte sthlm-gbg's priser men ändå.. letar man brukar man ju kunna hitta ngt företag som har erbjudande eller rabattkort... :/



Bra att du kryat på dig, och att du ska ut och festa. Försök ha kul utan fööör mkt alkohol, sånt brukar man alltid ångra och få tusen ggr mer ångest efteråt över :P

2009-08-21 @ 16:16:46
URL: http://volimte.blogg.se/
Postat av: borninjune

Ahhhh! Den understa bilden är en mardröm!

2009-08-25 @ 22:20:39
URL: http://borninjune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0