Dagen efter



   Var på en 18års fest igår för en tjej på jobbet. Hon och en kompis hade hyrt en lokal ochdet var sjukt mycket folk 8Dock yngre än vad jag är >.<) Det var massa vänner från jobbet där och jaghade skitkul!^^ En sak som kom upp var att J (Han som gjorde mig gravid) och en tjej på jobbet har blivit ihop. De har vart jätte bra kompisar länge och jag är faktiskt välldigt glad för de, definitivt J som jagverkligen tror behver det! Det som var det bästa, typ, var att tjejen rån jobbet visste om det hela om aborten och vi satte oss ned och prata om det hela. agbörjade gråta, har känt det mer och mer att det är ett känsligt område för mig att prata om. Tom nu när jag sitter här ochskriver om det känenr jaghur tårarna stiger i ögonen. Viprata inte bara om det, vi prata om hnne ochhennes ex och problem, vi prata mycket om J och hur kände och vad vi visste om honom. Han kom fram senare och hon sa till honom att jag visste. Han böev orolig först hur jag skulle regera på det, vilket var ganska gulligt, men jag när jag försäkra honom om att jag baravargladför honom såg man hur glad han blev! Lättad liksom. Jag hade ingen aning om att det var så då jag itne har brytt mig om det precis, men om det nu är ngt som har lyft från hans axlar så är jag bara glad åt det.

  
S (Kille jag smsar med från jobbet)  var där också. Men han var borta den örsta timmen jag var där och knullade en tjej i
skogen >.< Han knulla en tjej på jobbet som hångla upp en annan kille förra helgen på jobbet och har tydligen vart med en till kille på jobbet. igår hade hon dessutom hånglat med flera. Men även fast ajg inte vill dejta honom så är ajg atraherad av honom och ja, jag vill ha honom. Ni vet, drömmar man har när man är ensam som jag... Så jag blev ganska avundsjuk, men höll det inne, som vanligt. Js nya flickvänn, vi kan kalla henne S, såg det faktiskt, kanske för att ajg fråga efter honom hela kvällen för att jag ville träffa honom och prata, men ändå var det mysko. När ens arbetskamrater dessutom börjar hångla upp varandra runt om kring så kände jag migännu ensamar. Om jag inte visste hur dåligt det skulle se ut och hur dum ajgskulle känna mig så skulle jag ringa honom ochbe honom komma hit så att jagäntligen kan få ligga med ngn>.< I need it so badly.

   Är det någon mer som känner så? Att de är så sjukt sugna på mysatt de nästan kangöra vad som helst, nästan. ? Jagkänner det i mig hela tiden, att jag behöver ngn som jagbara kan ligga och mysa med. Ni vet man ligger i sängen och blir omhållen tex bakifrån, pussad smått i nacken, smekt över kroppen. Det är sånt jag saknar. Man vänder sig om och ser in i han ögon och det känns bra. Och då har jag inte ens kommit in på sexet än. jag har inte haft sex på snart två månader... igen... Jag kan meddela att jag är jäfligt trött på att det ska vara så lång tid mellan varje gång jag har sex. Jag är så sjukt trött på att vara singel. Jag är så sjukt trött på att ha så lågt själv förtroende så att jag inte märker om en kille är intresserad av mig. Jag kanske börjar ta lite kontakt men det går sedan över till att jag inte tror att han är intresserad av mig och det händer inget.. Det är nog det som hände med S ochnu åker han till uppsala föratt plugga sådet lär ju aldrighända ngt >.< fan fan fan. Jag behöver ngn! Det är en tomhet i min kropp som itne kan uppfyllasom jag inte får ngn.  Och den tomheten blir större och svårare att fylla medans tiden går.

    puss

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Oj, rörigt men jag förstår. Stay strong bara!

Frågestund i min blogg nu :) KRam <3

2009-08-22 @ 21:13:01
URL: http://tajtare.blogg.se/
Postat av: Ebba

:( Ush alltså, både att du sörjer över aborten, att killarna ska vara sådanna jävla svin och att du känner dig ensam... :(



Men jag tror alla mer eller mindre fantiserar om att träffa en annan. Sen ifall det gäller att bara träffa nån, Mr Right eller bara för sex kanske är det som skiljer sig....



Vet inte riktigt vad jag ska säga, önskar det fanns ngt som jag kunde säga så att du blir glad, men det finns det inte, inte vad jag kan komma på :(



Hoppas iaf att veckan i norpan blir bra, att du får slappna av och kanske får ditt efterlängtade mys - men kom ihåg att inte låta någon utnyttja dig bara för att du hoppas på en kram eller ett par fina ord efteråt... !



massa pussar

2009-08-23 @ 08:33:36
URL: http://volimte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0