hemma igen


   Är helt slut efter helgen... Både psykiskt och fysiskt>.< Så trött att jag knappt orkar skriva.

   Fick en ångest attack idag. Trodde jag skulle få alla mina pengar tillbaka som jag hade lagt ut på buss och tåg resor fram och tilbaka till kursen. Sammanlagt var det typrunt en tusenlapp, kanske lite mer. jag fick 4ookr... varav 33o var ajg tvungen att ge till en kille för att han betala min biljett hem... fy fan... panik panik panik... börja gråta och slängde i mig fyra atarax (Börja med två) men det hjälpte inte i huvudtaget... Var tvungen att gå till min far och be om hjälp. Det gjorde inget idag att ajggrät framför honom. Vet inte varför det gick så bra.. men men jagska få lite pengar från honom som kanske gör så att det hjälper mig den här månaden.

   Ledse orkar inte mer nu. Ska kolla klart filmen och senska jag sova. jobbar tidigtimorgon... svarar imon, kramar!

Kommentarer
Postat av: ebba

Ska du få tillbaka resten 600 kr sedan? Det borde du ju faktist få, annars borde de ha informerat er om att ni betlar en del av resan själva! Sådant där är ju avdragsgillt för företagen, så de förlorar ju inte på att betala det själva...



Hoppas det löser sig, det är så jävla sjukt att pengar ska ha så stor betydelse i våra liv att det kan fucka up ens tillstånd till den grad att man börjar gråta, men tyvärr så styr pengar nästan allt i ens liv. :/



Du vill inte flytta hem till mormor& morfar igen? Då kanske du inte behöver betala lika mkt i hyra så du har mer att röra dig med..?



Hoppas det löser sig, massa pussar& kramar!

2009-04-06 @ 09:00:06
URL: http://thelittlethings.blogg.se/
Postat av: -Moi

aw stackare. vill bara krama om dig och göra så allt gick bra! :( hoppas det löser sig.

Svar: ungefär samma här. men jag äter inte så mycket, men onyttigt. uscha.

kramar!

2009-04-09 @ 19:17:46
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0