kort.


  Jag är såsjukt trött och ska gå och lägga migmed en gång, tänkte bara höra av mig lite. Svarar imon på kommentar.

   Dagen ahr vart kaos artad... Typ allt gick snett på morgonen men sen på ngt sätt blev det riktigt bra ändå! ^^ Jag har ätit ett salladsbröd, en marängswish och inget mer vad jag kan minnas men min mage är svullen som en ballong ändå. Kan bero på mina RC... Tagit 6 inom ettdygnnu>.< Inte det bästa kanske men jag skulle aldrigha hållt mig vaken annars>.< När jag tog min andra rast så trodde jag seriöst att jag skulle somna på kontoret>.< och på vägen hemskavi inte prata om! >.<

   ajja. Det var lite smtt om idag. ska försöka ge ngt störr imon efter jobbet;P Ett tips jag vil dela med mig om dock! Hemma poppade popcorn med östsalt och oregano på, är sjukt gott!!!

  
puss

Kommentarer
Postat av: -Moi {Raspberrysmile}

Svar: (förlåt för det sena svaret)

jag har gjort en del kul i sommar, men långt ifrån så mycket som jag skulle velat göra.. själv då?

aww. tack♥ fast stor blogg vet jag inte.. pam's är ju mycket större haha.;)



jag trodde jag hade kommit in på fel blogg först, för din design är ny och sånt. men anyways, SJUKT FIN design :D!!

kram♥

2009-07-16 @ 17:54:47
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0