hemma



   Kom hem igår kväll. Hade sjukt stor ångest över att jag skulle försova mig dagen efter>.< jag gjorde inte det men höll på. Jag vaknade avmina klockor (Vilket jag varmest orolig över att jag itne skulle göra) men somnaom. Dockvaknajag igen strax därefter som tur va^^

   Idag har jag vart sjukt duktig! Har bara fått i mig ett och ett halvt salladsbröd! ^^ *stolt* Druckittvå ramlösa citron och en halv ramlös päron/citrus(iJag rekomenderar starkt! ^^) jag ärhungrir men inte vrål hungrig, mest sugen. Var på ICA (ochäntligen inhandla envatten kokare!!!^^) när jag var vid kassorna slog det till som fan! Men ajg sa bara nej till allt, wienerbröd, bröd, bullar, godis, glass. Allt. Men det skrek ändå nej i mitt huvud! Jag har vart så duktig i dag så ska jaginte sababdet! Sen att jag har köpt jordgubbar (Tänker köra "jordgubbsdiet" nu) hjälpte nog extra. Gick och hämtade päron/citrusen ochdet var nog sen^^

   Jag hoppas att jag blir duktigare på att skriva, jag villdet ju! Känns osm att jag inte öppnar mig som förut, komer väll från rädslan av att ngn jag känner ska läsa, vilket har hänt. Jagvill öppna mig och få ut allt! Om fittan från jobbet som gör livet surt, min ensamhet, rädslor, allt. hoppas att jagklarar avdet!

   Ska ta ngra helkroppsbilder på min feta kropp. har gått upp två kg på tvåveckor>.< bara för att ajg har ätit varje dag "som vanliga människor" fan fan fan.. hoppas att jag klarar mig nu ochkan hålla mig!

   ska försöka uppdatera mer. Försöka ha datorn på slagen så att ajg kan bara checkain då ochdå.

   puss

   

Kommentarer
Postat av: Lisette

det är inte meningen att jag skulle likna henne nej xD dock får jag höra d av folk ibland att jag liknar henne :) inte irl, bara på bild xD

2009-07-06 @ 22:16:36
URL: http://kornoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0