Blir inte så mycket idag heller


   Försov mig morseändå... Kanske om jag hadvart uppe sent igår såskulle jag ha kommit itid>.< femte gången innom ett halvår vilket resulterade i dag ien varning... Men jagvet ju inte hur jag ska göra för att inte försova migibland! Ibland kan jagbara inte sova, jagär en tröttaremänniska änandra och jagsätter fem klockor! Hur skajaggöra!?!?!??!Jagfunderar seriöst på att köpa en bil. Dåkanske jag inte skulle blir två timmar sen pga tåg och hela  fadderittan>.<

   Nu ska jag gå och lägga mig efter ajg har duschat. Imon fårjaginte komma försent d jag är den ända som har nycklar till jobbet imon! >.< fan om det skulle hända... Fitta alltså (Mitt morgonsvar btw till den som ringde och undrar var jag var>.< inte till honom.. utan mer för att jag varsen) Vet ni hur det är att gå och lägga sig ochvara jätte orolig över att imon kanske duförsover dig igen? Fårseriöst ta uppdet med psyk för jagvet inte vad jag ska göra... Visserligen igår såvar det föratt jaginte gick och lade mig dagen innan... Men tror att jagskulle ha försovt mig gng dag snart ändå. :(

   mat:

   en bulle
   en marängswisch
   tvådagar gamla popcorn,
   lite jordgubbar
   en 15cm lån subwaymacka (Veggie med vitlök)
   En halv äggmacka med riktigt grovt bröd

   Fan fan fan... subway mackan i morse var onödig ochdå ska vi inte gå in på bullen som var fööör gd för sitt eget bästa (Precis perfekt tinadoch härlig... fan fan fan...) ochde förbannade marnänswischen (Somjag inte enskan stava till)

   ajjabäst att sluta dagen med samma ord som jag börja den med

   fitta

 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Tror att du försov dig enbart pga av att du dygnat innan!! Kroppen måste ha sin sömn, annars blir man fysiskt sjuk!



Hehe tack för fina svaret :). Första gången jag hörde lilly allen not fair började jag ASGARVA högt i gymmet, för det var precis som om jag själv hade berättat hur mitt sexliv var typ, haha. Det var tur att jag var där på morgonen och det bara var ett par få pensionärer ;P



Vad har du för klädstil? Jag har typ aldrig haft en egen stil... När jag gick på högstadiet och mådde dåligt, gick ner massa i vikt och så, så hade jag nog en släng av "emo" stil haha. Var ju "vegan" och "kommunist", riktigt jobbig unge måste jag säga, sen äs utöver de starka åsikterna. Hade typ alltid ett par för stora jeans (jag blev för liten för dem snarare) som var baggy, ett nitbälte, och en t-shirt med ett fånigt tryck typ "kött är mord" köpta ifrån djurens rätt eller likande, typ che guevarra, + palestinaschal och massor av svart kajal runt ögonen. Herre jävlar så jag såg ut. ^^. Sen gled jag över till ghetto/fjortis stilen en kort period, och sen på gymnasiet så klädde jag mig verkligen som 5 miljoner andra svennar i Gina Tricot /HM kläder. :P Smälta in, inte synas, en i mängden, ja du fattar vad jag menar...



2009-07-17 @ 08:17:24
URL: http://thelittlethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0