...

Det blev lite bättre igår. Jag somna av och an och när man sover så känner man det inte. Det är väll det den gör, tröttar ut en så mycket att man sover bort det. Trodde det skulle bli bättre idag men fan va fel man kan ha. Nu sitter jag och tjuter medans jag skriver igen. jag pallar inte. Jagvill inte. Kan inte man bara få lite lugn och ro! Ända positiva är ju att jag inte vet var min skalpell är så att jag inte kan skära, den ligger nedpackad ngnstans.
Jag skulle till en kompis i strängnäs idag igentligen ju, tror hon blev riktigt sur när jag sa att jag inte kunde komma och att det är nog bättre att jag kommer när jag är mer mentalt stabil. Hörde av mig till en annan tjejkompis som bor i närheten häromdan om vi kunde fika eller ngt men jaghar inte hört av mig igen och itne hon heller.
Vad ska jag göra för att må bättre? Jag vet att jag alltid blir lite mer deppig på hösten men att inte veta vad jag ska göra dessutom är ännu värre! Jag funderar ju fortf på att vara Au-Pair men om jag säger att jag kämpar med en depression så kommer ju ingen att vilja ha mig! :(
Va fan ska jag göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0