kvällsarbete

Jag har i princip bara jobbat kvällar den senaste veckan så min dygns rytm är helt fucked-up! Kalorierna har det gått bra med dock! har hamnat under 1400 flera dagar nu vilket känns stört skönt! Igår tror jag att jag knappt ens kom över 1000 (Glömt att lägga in i mobilen.) Jag har inte vart på gymmet ngt mer och måste verkligen masa mig dit! Men är det bara jag som tycker det är sviiin tråkigt att bara gå på löpbandet eller cykla? Jag pallar ainte! Förut har jag för mig att jag tyckte det var åtminstone lite kul. Visst ser man på en komediserie eller ngt så blir det ju alltid lite roligare men jag kan ändå inte sluta kolla på klockan hela tiden! Det är inte som att vara ute och gå och lyssna på musik! men jag skulle nog känna mig säkrare inne på gymmet klockan tolv än ute bland husen. :S 
Det är en rolig grej! Man tänker hela tiden att gräset är grönare på andra sidan. om jag flyttade från landet så skulle jag kunna gå ute på natten och gå utan att behöva vara rädd för mörkret men när jag väl är här så känns det inte som ngn vidare bra ide ändå pga chansen att lbi våldtagen/rånad... wtf liksom!
Borde ju kunna gå ut nu iofs. lets do that!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är något fel på min bloglovin, det är därför jag inte kommenterat på ett tag, men jag fixar en ny nu och lägger till dig så jag kan fortsätta läsa dina fina inlägg.



puss, danni.

(och vet du vad det är för fel på blogg.se? >: man kan ju inte skriva sin blogg i http:// -fältet. men.. ja, http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/ .)

2010-11-11 @ 10:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0