Gamla känslor

Känns lite smått mysigt att sitta på tåget pv till jobbet. Har inte gjort det på ett halvår och känner att jag saknat det lite! Jag saknar inte pendlingen som gör så att jag kommer försent med två timmar om jag försover mig. Dock så saknar jag att sitta med min espressomugg, musik i öronen och en bok kl 6 på morgonen. Trött då, ja. Mysfaktor, HÖG!;) Nu är ju klockan typ två visserligen men det är ändå chill! Jag dricker mocha latte ist för te, men ändå chill! (omnomnomnom på kaffe!) Jobb ikväll då till 22.30, får se hur det går idag^^ När jag åker upp nu till norpan så ska jag ta med mig min halva burk RC då blir livet ännu lite roligare;) Såg att de sökte personal till Accent i västra Frölunda, funderar på att skicka en sökning dit, skulle vara gött med en ny utmaning nu! Dock känner jag att jag skulle vilja ha en större utmaning än bara stå i en butik eftersom jag är arbetsledare och halvt 2:a ass på donken så skulle jag klara av mer ansvar! Men det känns lite väl att söka högre jobb ändå, eller är jag bara kvinna?! ;)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Sök på göteborgs flygplats? På flygplatserna har de ju system med skiftledare och massa olika mellanchefer som liknar donkens system! Har man väl fått in sin fot på tex arlanda så kan man göra kometkarriär, gå ifrån golvet till att bli hög chef utan att behöva plugga osv!



Sök på allt du ser, det skadar ju inte iaf? :)

2010-10-14 @ 20:02:16
URL: http://srecanosmeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0