Dåligt m internet.

Saknar min dator. Trodde inte att jag skulle behöva den när jag bodde hos mormor och morfar, men tydligen så gör jag det. Jag tror att jag är påväg ned i vintermörkret och mår ganska pyton. Bråkade m min mormor igår om att jag inte är tillräckligt social med de... Det här är alltså mormorn som tror att depression är ngt som man bara kan rycka upp sig från... Jag kände mig ganska bedrövad efter det och skulle precis åka in till stan för att se mitt favoritband, Sum 41, för första gngen live. Sabbade mitt humör en del. Jag önskar att jag kunde vara mer social! Jag behöver det för att sluta känna mig så ensam! Men vad ska jag göra?! Tvinga mig och låssas framför mormor??? Det kan jag inte. Hon får faktiskt också fatta själv att jag är sådan här! Jag är ledsen att jag inte svara på era kommentarer, jag orkar inte just nu. Jävla mörker...

Kommentarer
Postat av: Anonym

mer tips om hur du äter och hur du går ner!!! Jag är med dig, jag har gått upp ca 5 kg sen somras, och jag vill gå tillbaka där jag va innan jag gick upp... jag vet att kalla dig inspiration kanske låter fel, eftersom du verkar ....svälta dig själv/äter väldigt lite. men att läsa din blogg får en att tänka i andra gångar. mer tips, tack! :) keep it up :)

2010-12-05 @ 15:16:52
Postat av: carro

känner igen det dära med att bli deprimerad nu när vinter är på ingång. hoppas du mår bättre snart!

2010-12-09 @ 01:11:00
URL: http://carroka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0