Ytterligare en sak till listan...


Drack latte blandat m chokladpulver på jobbet, ingen bra idée. Så nu har jag en bubblandes/svullen/smärtsam/fistokug mage med! ^^ hahaha måste bara skratta åt mig själv för det här och ge mig en klapp på axeln för att jag står ut med migsjälv och för att jag knappt rör en min om det när jag åker vagnen!^^

That's how it is and this is how it goes! För att citera mina älsklingar i Billy Talent!! <3

Det mesta har jag bara mig själv till att skylla! Jag ska INTE dricka vanlig mjölk, jag ska inte klia mig i skrevet, jag SKA ha baby olja hemma, jag ska inte knulla så våldsamt med killar med stora kukar! My Godh! När ska jag lära mig! Tydligen aldrig då jag sitter här med en 200g schweizernöts choklad brevid mig och chips i påsen! Jäfla impuls!

Min mage hälsar "blubb blubb" till alla!

Kommentarer
Postat av: Cookie

sv: mums, det lät gott:) får testa:D

2010-03-14 @ 19:12:50
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0