Wiii for meee


Känner mig så superduktig idag, nästan! Till frukost åt jag en macka med crème cheese, sallad, ost, tomat och senap. Till lunch åt jag en och en halv morotspåse med dip plus ett salladsbröd som jag inte kommer ihåg om jag åt upp hela ens! Det ända dåliga var en daimglass med extra kolasås! Dumt drag, ja vet! Men det kan inte dra ned mitt humör över att jag inte åt Pommes eller så!^^

Nu ska jag hem, sätta på ngn film och dra i mig popcorn eller tonfisk. Messa lite med R och sen lägga mig!^^

Just det ja... Jag skulle sätta mig förut och då kände jag hur jag spräckte upp såret i muffen... Smärta! Och massablod i trosan.. Kul... Jag glömde byta trosor imorse (ja vet, jag kände mig verkligen jätte fräsch hela dan...) så tur i oturen liksom! Gud jag behöver tvätta! Eller iaf skjutsa över tvätten till mormor ^^ haha. Har inga strumpor typ... Iaf! Det gör fortf ont och jag har vart dum nog och inte använt salvan jag fick! Jag har iaf lärt mig hur jag ska sitta när jag kissar så att jag inte kissar på såret... Jäfla special man ska vara...

Fuck vad kallt det är ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0