Wall-E

Den är ju så himla go!

Usch jag har verkligen ingen lust att möta M idag för solning och sen göra middag hemma hos mig... Jag har ingen lust heller för att jobba imon... Jag vill flytta nu!
Men en sak i taget. M nu... Jag vill inte att hon ska se mina skärsår på armen vilket hon kommer göra om vi solar... Fast hennes armar ser så mycket värre ut så är det jobbigt. Visst mina är "färska" men ändå! Kommer bli ett jäfla tjöt om det när hon ser det. Dessutom så kommer hon att börja prata om det är verkligen vad jag vill att flytta upp till norrpan och orka det! Jag känner på mig att det kommer bli en jobbig kväll... Ja jag är pessimistisk men det slutar med alltid att hon ska sova över och jag har inte hjärta till att säga nej! Jag har ju lovat att ses idag också. Hon är en ganska manipulativ människa vilket kan vara ganska jobbigt då jag inte är stark nog till att säga nej. Fan vad jag är svag...

Kommentarer
Postat av: danni

wall-e är ju typ världens mysigaste film efter hitta nemo.

2010-03-18 @ 12:33:13
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0