Vroom vroom på vagnen


de kör så jäfla snabbt på vagnen verkligen! Men men...

Jag är påväg hem efter att ha filat med Seb. Det var trevligt men lite ansträngt... Undrar varför? Vi skall iaf träffas på onsdag för film kväll. Ja vet, ja vet! Filmkväll=knullkväll! Men jag kan ju faktiskt inte knulla tack vare min fitta! (haha älskar att jag råka skriva futta men telefonen stava om det till fitta ändå^^) Han vet faktiskt om det! Så det blir inget sånt. Dessutom vill jag inget med honom, vi är så rejält olika varandra på vissa plan liksom. Men hångel? Kanske. Men jag vill inte suga ngt...

Jag ska jobba imon, känner verkligen inte för det. Vill bara flytta upp med en gång, hatar att allt tar sån tid! Men jag ska vara stark och höra mitt bästa fram tills jag slutat! Jag måste verkligen det, skulle bara gå ångesten för det annars...
Usch, känner mig så taskig mot min chef och min ägare. De har spenderat det här på mig så ger jag tillbaka genom att sluta! Men vad fan ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0