Solsken


Älskart! Gudomliga solsken!^^

Ysch mår verkligen illa men det var med mening! Jag åt två skålar med allbran, mjölk och socker, brukar räcka med en. Men jag kände att det är bättre med att äta en skål för mycket med allbra än äta en bulle på espresso house och sedan ngt på jobbet innan jag börjar. En kille brevid mig satt precis och åt massa kakor med choklad bitar i och jag kände mig bara äcklad! Samma sak med tanken på bullar och pommes! Detta var vad jag ville få ut av att äta en skål förmycket av allbran! Visst det känns förmycket i min mage just nu men det betyder att jag inte vill ha ngt annat ändå!

Gud vad jag vill flytta nu! Jag vill bara lämna skiten och bege mig liksom!
Btw är jag ond om jag drömmer att ngn dör? Jag tänker på E2, vi blir ihop och jag blir gravid men så blir han mördad. Jag sitter seriöst och tänker på det här och börjar gråta själv för att det är så dystert! Det här är inte heller första gngen jag drömmer om att ngn jag känner dör. Jag har drömt om att mina föräldrar och syskon dör också bl.a. Något som gör mig nästan orolig är en sak som jag gjorde när jag var liten! Jag gjorde typ en "pakt" med Gud! Hehe låter lite töntigt att bara säga så men jag kommer ihåg det klart och tydligt! Jag gick i högstadiet och ville inget hellre än att komma ifrån jorden! Jag ville inte dö men jag drömde om en annan plats, en magisk plats. I min pakt så sa jag att Gud skulle få föra mig igenom ett helvete (Skolan och min depression) för att sen göra mig så otroligt lycklig (skaffa ett barn och en man). Men när jag är som lyckligast ska ha få ta mig (dö) och då genom den övergången komma till den här magiska platsen (typ min himmel). Lite creepy tycker jag att en del har jag redan kommit igenom liksom! Tänk om det skulle bli sant! Vi bet ju inget om livet efter döden eller om Gud finns eller inte. Men tänk om det här skulle stämma! Eller så lever jag tills jag blir gammal och fått massa barnbarn liksom och det hela är en fånig tonårsdröm. Vi får se...

Kommentarer
Postat av: Ebba

Gumman, du har hunnit med mycket dessa dagar jag var utan dator! Det är bra att du tagit ett beslut som känns rätt för dig, och självklart ska du inte ha dåligt samvete varken emot din chef eller M!! Du måste prioritera hur du mår!



Du har inte funderat på att börja plugga eller söka jobb ngnannanstans? Även det skulle ju kunna vara ett alternativ, så du kommer bort från donken? Att bli frisk ifrån en äs samtidigt som man jobbar med mat är kanske inte helt optimalt...?



Det där såret låter inte bra alltså. Snälla kolla upp det? Fattar verkligen inte vad fan ni har gjort alltså :O



ta hand om dig, PoK!!!

2010-03-09 @ 14:21:04
URL: http://srecanosmeh.blogg.se/
Postat av: danni

nu är det vååååååååååår : D

2010-03-16 @ 10:29:07
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0