Sitter på min brors handbolls träning...


Jag kallar det inte precis handboll då de bara kastar bollar hela tiden... Helst på varandra också >.< menär man nio så är man...

Var Ju på mitt gamla jobb idag för att höra om det kanske finns ngt till hösten. Det verkar ganska stor chans på det! Lite irriterad blev jag dock när en tjej som jag räkna som en vänn inte ens brydde sig om att hälsa knappt förutom en sur min och en nick... Wtf.. Vi jobbade och festade ihop förut och nu bryr hon sig inte om mig! Det var som att hon tyckte att hon är mer betydelsefull än vad jag är. Blev verkligen riktigt sned på det! Skillnad var det på de andra som jag inte träffat så mycket! De blev glada av att se mig och hälsade och så! Men hon, inget... Fy fan!
En annan tjej som jag är mer vännmed och som känner henne sa att hon var sån men jag hade svårt att tro henne. Men där ser man! Tydligen så är det mycket för att hon hänger med ett grabb gäng som hon har blivit sån. Hon verka tycka att hon är mycket coolare för att hon hänger med grabbarna. Herregud.
Märker ni hur irriterad jag blir på det här eller?!?! Jag är SKIT irriterad! Man beter sig inte så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0