Påväg till norrpan igen


för att gå på g-mormors begravning och träffa folk.

Sitteroch väntar på att de ska öppna dörrarna till tåget så att jag kan gå in och sätta mig till rätta, behöver ladda fånen bl.a. Berätta jag det att jag gjorde sönder mina hörlurar till ifånen igår? Katastrof! Sjukt irriterande. Ena hörluren hade fastnat mellan två plankor på en bänk när jag satt ned för att vänta på vagnen igår. När jag reste mig upp så rycktes den ju till och antagligen har ngn sladd gått av innut för den fungerar ju inte>.< blev helt korvig dessutom, sladden alltså^^ Jag skall testa med ett par vanliga lurar sen, det ända som inte funkar då är ju isf att prata...
Eftersom jag är så trött på min musik i ipoden så bestämde jag mig för att ladda ned ny musik igår. Det blev Salem al Fakirs nya (<3), Ke$ha (faktiskt ganska bra!), absolute musics senaste och absolute movie music ngt... Salems går på högvarv just nu i lurarna och tycker den är riktigt bra! Det måste bli han och jag i framtiden! ;) Kesha har jag lyssnat lite smått på innan via Youtube och det är ganska rolig musik! Absolute skivorna tog jag bara för att det var kul och för att jag inte har ngn koll på vad som spelas på radion just nu ;)

Nä nu får de ta och öppna dörrarna! Det är ca tio min kvar till avgång ju!!! Och nu börjar jag frysa lite smått också!>.<

Gud vad jag saknar sommaren!

Kommentarer
Postat av: Cookie

sv: ja jag hoppas verkligen att morgondagen går bra!



Åh, Salem<3

2010-03-22 @ 16:02:53
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: dani

mobilbloggar du?

2010-03-29 @ 08:48:04
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0