Pallar inte!


en tjej på jobbet! Hon ska bli samma som jag men beter sig inte som det! Samma sak goes for en annan kille som blev arbetsledare samtidigt som mig! De beter sig som små barn när det inte är deras skift! Skit jobbigt. Och jag är inte stark nog för att stå emot de. Gud vad jag önska att jag hade bättre självförtroende ibland!

Det har vart ganska mycket nu på jobbet, specielt på slutet. Kom för mycket folk enligt mig. Men jag hann med tåget! Nu får vi dock se om jag hinner med min spårvagn då tåget stannade helt i ca två tre minuter... Vill bara kunna ta mig hem!!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Vad sa Se när du började blöda? Ok nu var jag inte där och har hela kontexten, men fan vad självgod att säga "jag trodde inte att du skulle ha fina bröst"?? :S Va fan, säga bara komplimangen, man måste inte lägga till en sån sak efteråt :S killar alltså...!!



När ska du flytta?



Oj, visste inte att du bodde i hammarkullen! Där har jag varit flera gånger, mina kusiner bodde där när de växte upp! :P Hur har du trivts där? Är det inte rätt stökigt och så, vågar du vara ute själv på kvällarna?



Ha en bra helg gumman, puss!

2010-03-19 @ 08:21:34
URL: http://srecanosmeh.blogg.se/
Postat av: daniella

vad menar du att hon ska bli samma som dig? :)

2010-03-25 @ 10:39:13
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0