Long time no see My friend


Skar mig precis. Vet inte hur längesen det var sist. Det vart förmycket när jag ringde och sade till min vänn som fyllde att jag inte kommer. Jag börja gråta och tog fram skalpellen och sen tretton streck efter så sitter jag här. Fan. Det värsta är att jag är helt lugn nu. Allt är okej. Jag ska bara få det att sluta blöda, sätta på plåster och sätta på mina muddar och tar mig sen till M. Packa väskan med träningskläder så tränar jag efter att jag har vart hos mormor och morfar sen!

Detta är varför jag efter varje inlägg har texten "Jag är ingen förebild". Jag är absolut INTE en förebild inom ngt!!! Jag hatar mig själv för vad jag precis har gjort! Jag vill verkligen INTE att ngn hamnar här där jag är!

Jag är inte redo...

Kommentarer
Postat av: Ebba

:(



Boka en tid hos din psykolog, SNÄLLA!!!?????



Skriv ett mejl eller ring eller whatever, SNÄLLA börja inte igen och låt det inte bli en "vana"!!! DEt är så svårt att sluta men lätt att fortsätta... :(



ta hand om dig, massor av kramar! <3

2010-03-05 @ 16:27:22
URL: http://srecanosmeh.blogg.se/
Postat av: Cookie

sv: spanien var bra!:D har shoppat en massa kläder bland annat:)



Nej! Inte skära sig! Förut skar jag mig oxå, sen slutade jag men sen gjorde jag det några gånger för några månader sen. Men nu gör jag det inte. O jag vill inte börja igen heller för alla ärr, hatar mina ärr.

Men det är så skönt just efter man har skärt sig när man känner sig helt lugn... men nej. Inte igen!

2010-03-06 @ 11:08:30
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0