Lite små tråkig


Som inte skriver så mycket, jag vet.. Men vet inte vad jag ska skriva om.. Haha att jag låg med Se kanske och att han sa sweet hela tiden. (Ni vet på det där, vad ska man säga, tönt sättet...) Och han kom ganska snabbt... Märkte det inte ens.. Han drog ut den och var klar typ ^^ Kanske var bra med tanke på hur jag mår där nere. Tack gode gud så var han inte så jätte stor! När han hade stånd så var han ju lite, fick knappt på sig kondomen liksom, men när den var slak så var den pytte liten verkligen! ^^ hahaha Ganska kul att se skillnaden! ^^
   Jag blödde ganska rejält efteråt men hade inte alls ont! Visst efter sexet så smörjde jag allt jag kunde där nere med den bedövande salvan så kanske var därför, men annars var det inget ändå! ^^
   Jag behövde sexet! Jag behövde hånglet! Jag behövde myset efter åt, även fast det vara tt han tp nöp mig i bröstvårtan ;P Tur att jag inte känner så mycket där då! Tur i oturen... Han sa att jag hade välldigt fina bröst och att det var han inte beredd på. Jag blev riktigt glad faktiskt åt det! ^^ Jag som inte tycker om mina bröst! Lite pinsamt dock att jag är så hårig där nere! har ju inte orkat raka mig eller ngt efter sprickan! Kanske dags att göra det nu! ^^

   nu måste jag in och jobba igen!

   pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0