Jag vet inte vad jag gör!

Var och fika med E2. Inget som jag ville säga blev sagt. Det vill säga om hur jag känner för honom, jag våga inte... Hur fan gör man det!!!! Jag mår lite dåligt av att jag inte vet och inte kan tyda känslor. :( Men han är lika mysig som vanligt att vara med, vi pratar pratar pratar på om allt! Vi börjar prata om en sak och snurrar in på en annan sak.

Vad skulle jag säga om han säger nej tillslut! Om han inte vill ses? Vad ska jag säga?! Ska jag fråga om han vill fortsätta att umgås med mig även fast han vet hur jag känner? Om han klarar av det? Om jag klarar av det! På ett sätt kan det vara skönt att han inte ska jobba på lägret i sommar, om han säger nej. En månad nära på honom känandes såsom jag gör och veta att han inte vill... Nej, jag skulle inte klara det...
Bäst att glömma det hela eller satsa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0