Jag känner ett lugn, äntligen!


Att verkligen bestämma mig för att flytta känns så jäfla underbart! Jag känner mig lugn och säker på att det här är rätt val! Jag har gått i ett och samma spår för länge nu! Jag behöver ngt nytt! Visst jag tror att det kan bli lite jobbigt att vara så nära mina föräldrar men det kan nog vara hjälpande på samma gång. Plus för att jag kommer närmre mina syskon också! Ska försöka få min syster att börja på min gamla donk. Får se hur det går. Jag känner mig bra iaf! När jag skar mig tror jag var lite som ett tecken på att det har gått för långt! Att jag behöver den här förändringen riktigt jäfla illa! Jag kommer nog flytta tillbaka till Gbg i framtiden men nu måste jag bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0