Det känns bättre nu

Att traffa M alltså. Känns faktiskt helt okej! Undrar varför det vände?

Även fast jag skulle ha kunnat ha vart med Se igår så kan jag inte sluta tänka på E2!!! är det kärlek? Och isf, vad ska jag göra då? Känner mig redan för på, tänk om han inte vill veta av mig! Vi ska ju fika om två veckor när jag är uppe för gmormors begravning. Jag tänkte på om tänk om han berättar för mig att han har träffat ngn! Jag vet att jag skulle ta det bra framför honom och säga saker som "Gud va roligt! Hur är hon? Vad glad jag är för dig!". Men jag vet att när jag väl går där ifrån då kommer jag böla ögonen ur mig! Han har dessutom sökt till lägret i sommar och jag tror inte jag skulle palla se honom med ngn annan.

Vad fan ska jag göra!? JAG VILL HA HONOM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0