Det här med maten. I've got something to confess


Ibland så säger jag inte allt som jag har ätit, som att jag tycker det är för pinsamt. Det ÄR pinsamt. Pinsamt att jag kan trycka i mig en hel pizza och fortf känna idag att jag vill ha mer. Pinsamt att jag kunde trycka i mig 6 tunnbröds rullar med smör och leta efter mer. Jag skäms över mig själv för at. Jag kan göra sånt och sen inte lägga upp det. Varför kan jag inte det! Jag är anonym här (Thea är inte mitt riktiga namn. Surprise!!) varför vågar jag inte lägga ut det!?

Kanske är det för att man får en ny identitet här på bloggen. Och så ska man hålla reda på den också typ... Löjligt. Fast är det det? Jäfla mat... Mat mat mat... Jäfla mat...

Kommentarer
Postat av: latzia

sv: Åh, jobbigt! Man tycker att de borde lära sig liksom.. : / <3

2010-03-23 @ 19:01:59
URL: http://latzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0