Chatty


Jag får verkligen en lust av att beklaga mig idag! Saker som folk jag känner som M, Se, E2 och om andra saker som mitt jobb, mitt liv, mina dåliga betyg, mitt fitt-sår och mitt föregångna och numera läkta röv-sår. Allt mitt jäfla hår som växer som ogräs i rumpan och alla andra ställen där nere som jag är för lat för att ta bort.
Vad mer??
Kanske om hur dålig jag är på att ta tag i mig själv och gå och träna, mina torra/fucked up händer.
Det är så mycket att ta upp att jag inte vet var jag ska börja! Tur att jag känner mig pratsam då!

Kan ju alltid börja med att Ro, ni vet Sthlms killen som jag har haft kontakt med i typ tre-fyra år nu men aldrig träffat?! HAN skicka ett SMS idag, HAN! Det är ju alltid jag som börjar skicka! Han messa om att han hade sett Criminal Minds idag och antagligen då kommit ihåg att jag gillar det och skickat. Lite gulligt ändå!^^ Men som vanligt blanbar jag på om allt och inget och han slutar svar...

Näst på tur E2 (tycker vi kör på killarna först då det är roligast enligt mig!). Som jag inte blir klok på om han tycker jag är irriterande eller inte! Ja, jag typ övereagerar på allt som har med meddelande i text format att göra! Jag behöver smileys för att se om personen är på ett bra humör eller inte! Ett meddelande utan en sniket kan jag ta som att den personen antingen är trött på mig eller arg... I fallet med E2 så är det så att han inte gör ngra smileys! Jag blir galen då jag måste veta vad han tycker! Jag funderar seriöst för att berätta för honom hur jag känner nästa gång vi ses. Men, jag är samtidigt livrädd för att han kommer ta ett steg tillbaka och "whoooow!" liksom. Jag vill ju träffa honom och om vi ska jobba samtidigt i sommar så måste vi kunna komma överens!
jag är så feeeeg...

Sen har vi ju Se. Det var nog bra att vi inte hade sex igår eller ngt då jag inte känner ngt för honom! Jag är kel krank, men det är inte han jag vill ha!

Oj det här med pojkarna börjar trötta ut mig! Eller mina fingrar kanske snarare, det är ganska jobbigt ibland att skriva på iFånen! Skönare på en dator men pallar inte dem just nu!
Just nu! Vill jag ha ngn i min säng som höll om mig och smeker mig. Mycket bättre än att blogga, tyvärr. Kanske om jag har tur så kan jag kamma hem E2. Tänk om det skulle gå! Vad lycklig jag skulle bli! Hoppas jag^^


Gud jag har ju så många problem! Känner mig som Bridget Jones i det Thailändska fängelset! De är ju inget värt men ändå! Finnigt ansikte, ful kropp, tunt hår, torra fula händer, hårig fitta och röv, kalla fötter med nageltrång, hängiga bröst. Sen dålig ekonomi, ospännande jobb, dåligt självförtroende och kan inte säga nej till vänner. Låter vänner köra över en och vänner som inte tror på din depression ordentligt... Inget ordentligt liv... Snälla Gud, kan jag få E2!! I promise to be nice!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag förstår precis vad du menar... hur man känner sig äcklig och motbjudande och ensam, och att det känns som att man aldrig kommer träffa en kille! :( Och jag har "bara" varit singel i typ 8-9 månader...



Jag har ingen skola idag så jag låg i sängen och morse och tänkte "ska jag gå och träna...? Neeej, jag har inte hunnit förbereda mig mentalt :S - nästa helg! ". LAT!!! :(



Jag kan itne låta bli att tänka "men du har ju åtminstånde killar som hör av sig till dig!!", men det kanske inte är vad du är ute efter? Förut tänkte jag alltid "bättre NÅGON än att vara ensam", men jag har smått börjat våga erkänna att det faktist är bättre att vara ensam och lära sig att älska sig själv och itne kasta sig in i ett förhållande och hoppas att han ska få en att må bra. För det funkar inte så! :( Tyvärr...



Jag veeet att jag tjatar nu och säg ifrån om detta är något som stör dig jättemycket eller sårar sig så ska jag aldrig nämna det igen. MEN jag tror att du borde börja plugga något, vad som helst! Du komemr bort ifrån din invanda miljö, all mat osv - du kommer till en ny miljö med andra människor, du får lära känna nya människor (både tjejer och killar), du får lära dig nya saker och du får en utmaning intellektuellt och kommer att känna att du växer som person! Välj något som du tycker är KUL, det behöver inte vara en nyttig utbildning utan bara vad som helst som du tycker är roligt!



PoK

2010-03-12 @ 08:05:50
URL: http://srecanosmeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0